Fint slut, Lycklig, projektarbete och samtal

Sitter på rummet , väntar på att Andreas ska ringa...

Må säga att de verkligen varit sjukt väder idag , men dagen slutade ju iaf fint .
Var ute och tränade Vox lite innan. Gick helt okej , börja kännas som om jag börja få mer motivation till och träna mer, speciellt när det är fint väder ute. Då är det så himla härligt.

 Sitter här och lyssna på musik för fulla muggar, känner mig mig så jälva LYCKLIG. Det kan nog bero mest på att jag och min älskling Andreas är sams nu ... och livet bara känns UNDERBART ! :)

Jobbade lite på projektarbetet innan , har faktikst fått ihop 70 timmar !! Kanske får mer än IG i betyg iaf :) **peppar peppar ta i trä** . haha .

 Asså , nu är jag verkligen trött på min jeevla desing på den här tråkiga bloggen , måste be Peter hjälpa mig och göra om den ... Kanske får våldgästa honom i helgen ?

 Mycket som ska göra i helgen ... SUUUCK .

 Väntar ett viktigt samtal imon me ... DÖÖ NERVÖS ! hihi .



Kossor som tyckte Vox var fantastisk


Solnedgång utanför mitt fönster , på skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0