Förkylning, småprat och lektion

Härlig morgon , vackert väder , svin trött och en underbar förkylning .

Vaknade vid 8 imorse men var så jääävla trött så jag knappt orkade ta mig ur sängen. Jag låg och vred och vände och hunden gjorde likadant . Men det är vell inte så konstigt?

 Nickie var lite sällskapssjuk igår , så jag o Pernilla parkerade oss i korridoren tillsammans med henne, och där satt vi o lyssnade på musik och pratade skit som bara tjejer kan... långt in på småtimmarna, haha nee men till 12 iaf . Det blev en riktigt trevlig kväll , dock inget plugg på hela dan . Men ibland förtjänar man att göra annat :) 

 Nu sitter jag och väntar på att min första lektion/sista lektion ska börja .... ha som vanligt bara en psykologilektion. Sen är de till o träna hunden och plugga .... skriva projektarbetet , som för övrigt ska vara klart nästa vecka , och jag är inte på långa vägra klar med de ... SUCK .

What to do ?

 Har ju min Andreas iaf som lyser upp dagen ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0