Fredag , lördag , söndag


Har haft en trevligt helg ...

Kan inte klaga på helgen , den ha varit .... mycket, men bra :) 

Fredag: Åkte jag o mamma in till stan o köpte mig ett par högklackat till balen ! Blev riktigt nöjd, köpte oxå en bh och en smycke med strass . 
Lördag: Var det hundträning heeela dagen , från 9 till typ 4 . Spårade med hundarna och hade dom i bas. 
Sen på kvällen va vi hos Pierre och firade Tessan som fyllde 29 ! , GRATTIS :)  
Söndag: va jag o provade balfrisyr, och blev riktigt nöjd. Fick mig sen en annan  frisyr som jag hade på dopet som vi var på vid 13. Anton , mitt kusinbarn döptes :) . 
På kvällen va jag inne i Halmstad och gick på stranden me Andreas, vi hade me oss vox oxå . Helt underbart var de , och det gjorde verkligen hela helgen :)
Frisyren jag hade på dopet


Rebecca, Rickard/Anton , Danne, Tessan, präst.


Andreas o Vox :)


Mina två underbara pojkar














Andreas skrev i sanden :) 
Frida <3 Tellan


Glädjeskutt ? :D


Zacke coooling hunden får avsluta de hela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0