Lugn dag, projektarbete, promenad

Sitter och lyssna på mixmegapol , ska snart krypa tills sängs och kolla på Ice Age :) .
 Tänker på min underbara Andreas <3 , som för övrigt snart ska ringa !

Idag har de varit en lugn dag , började klockan 10 . Mamma körde mig till skolan så jag var här vid halv 10 .
Jag hade en psykologilektion , slutade vid 12 . 

 Jag har pluggat som tusan på mitt projektarbete idag , det ska vara inne på fredag . Måste träffa Ann imon me så vi får ihop tillräckligt många möten.

 HAHA , när man pratar om trollen . Nu ringde Andreas :D:D

Skulle ha tränat Vox idag med , men blev så omotiverad för att de regnade . Men tog en härlig promenad med honom nu på kvällen och guuuud vilket härligt väder de va :) Känns verkligen om sommar i luften.




Bästa kvällsbilden på bebbe :P Alla andra blev suddiga


Bästa bilden på mig. Haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0