Massa bilder !

Sitter på rummet , har haft en lektion idag ... nu har jag inget o göra förutom att plugga o träna jycken!

Känns verkligen nödvändigt att vara i skolan när man typ inte ha några lektioner alls . Suck , jaja ... vad är en bal på slottet ? Haha . 
 
 På lördag fyller Tessan år , 29 ! GRATTZ ! Jag o Andreas ska nog dit ...

Allt känns verkligen bra nu ! Är riktigt trött för det har varit en riktigt känslomässig helg, men nu är allt över och allt är löst . Det känns så himla bra . Det känns verkligen som om Jag o Andreas fått en ny , bra start på vårat förhållnade. Det känns verkligen som om allt kommer att lösa sig nu och att vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar . Haha . Det känns iaf riktigt bra nu , och jag o Andreas har ett ritkigt bra förhållande ... och de (!) , de är alldeles UNDERBART :D

 Lovade ju att lägga in lite bilder från grisfesten i lördags , här kommer dom plus en jäkla massa andra bilder som hittade på datan som jag inte fått in på bloggen , nästan alla är från helgen :)

BTW ! ett bra musik tips : Alicia Keys - Empire State of mind (part II) lyrics
Helt otrolig låt , har lyssnat på den hela helgen och är totalt fast ! Man måste lyssna på den nångång och på texten för att tycka om den ;)
 Här är länken till låten med: http://www.youtube.com/watch?v=4kjmIXr6MoI&feature=related

Här kommer bilderna iaf :) ENJOY !


Från grisfesten , tyvärr är de flesta bilderna suddiga ;)




Hasses grismössa :)




Tessan va med ! :)


Partybrudarna va med ! :P


Och bandet va på G ;)

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL !!!


Min o Bebbes första vårblomma ! :D:D


Bebbe jämte vårblomman






Min älskling :)


Bebbe o Zacke i skogen



Min två underbara pojkar :)
ÄLSKAR ER BÅDA TVÅ OTROLIGT MKT :) <3
bara en liten notis , här står Andreas och håller 37kg schäfer
i famnen ;) haha .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0