Minnen , minnen ...

Sitter och drömmer mig tillbaka , eller kanske drömmer mig framåt ?

Sinful schoolboy charm.
Naughty fantasy colliding with the boy next door.
You want him and he knows it.
It's a quiet confidence, a self-assured grin.
He'd never kiss and tell your secrets.

He knows your desire before you speak it,
understand your needs before you do.

He is a man like no other.

Physically perfect. Alluring. Charismatic.

HE IS A CHIPPENDALE !

ÅÅÅh , gud vad jag vill tillbaka till den kvällen . Verkligen fantastik.
Kollade nyss om dom kommer till Sverige i år , och de gör dom inte :(
Så de är bara och sätta baken på ett tåg och åka till Tyskland :D .
 Vem vill följa med den 14 November till Tyskland-Berlin och kolla på chippendale ??!!







Jag bara undrar , vem vill missa de här ? :O ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0