Plymontare, vox och väder.

Sitter på rummet nu och har precis lagt in lite bilder från mobilen till datorn . Prata med Tessan på msn om plymontarna som hon hade ridlektion för i går , och dom var tydligen inte alls så konstiga som man förväntar sig ! :)

 Har precis varit ute med vox och lekt/rastat/tränat lite :)
Fick beröm av Markus att han tyckte det såg bra ut när jag tränade på hoppet med Vox . och det va roligt att höra :D .

 Asså vad tusan är det här för jeekla aprilväder !? Jag vill inte ha mer April ... eller förlåt det är inte April som är problemet , det är SVERIGE ! . Jag vill ha sol och värme ,.. NU NU NU NU !!! . 
Ena sekunden är de strålande , sen växla de dirket till ös regn och hagel för att nästa sekund vara strålande sol igen . HALLÅ !?

 Ja ja , lite bilder får ni nu iaf ....


Jag precis innan vi ska ut..


Bebbe precis innan vi ska ut , suddig och blundar ...
som vanligt :P


Lite kärlek :) Väder : SOL , Tid: ca 13.00


Väder: Ngt mulet , Tid : 13.02


Bebbe hoppar , Väder : HAGEL SOM FAAN , Tid : 13.05 !!!!


Bebbe in action ! :)


Bebbe lycklig hund :)  . Väder: strålande sol ! , tid : 13.20.

    Är det sjukt hur vädret kan växla fort eller !?!?! .
Alla dom här bilderna är tagna idag , för den stund sen bara . Och vädret bara kastar om sig som jag vet inte vad . BLÄÄÄ . 
 
 Btw , tycker ni inte att jag varit väldigt aktiv på min kära blogg idag ? Haha .
Tre inlägg på en dag ?  Jesus , är det för att jag ha för mycket fritid ? inget liv ? gör inte det jag ska egentligen ? eller kanske för att jag tagit på min profil på facebook så jag gör detta istället? :P haha . 

 Här kommer ett nytt låt tips me : Train - Hey, Soul sister
Riktigt härlig låt , känns så himla uppiggande och sommrig ! :D Det behövs i de här jäävla aprilvädret !
Länken till den låten : http://www.youtube.com/watch?v=eCrTfSo_Xyo&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0