Barn, Student & Liseberg

Sitter på rummet för tillfället. Har inget o göra, men ska vell snart slänga på "Two and a half men" :D .
Senare idag bär de av me klassen för att spela paintball :)

I förra veckan låg jag o stekte på gräsmattan på skolan, helt plötsligt kommer det fram en hel flock med små barn som ville leka me Vox. Med tanke på att Vox kan vara lite hårdhänt i sin lek va jag lite nervös , men sa att dom fick ta de lungt .
 De slutade med att FEM barn sprang runt och skrek , drog och slet i min lilla hund och alla skulle kasta boll med honom. Men de som va mest fantastikt var att Vox accepterade de,  han  va hur lugn som helst och lät dom göra allt dom ville me honom . Dåå blev jag veerkligen en stolt "mamma" :')

I Fredags var det Johans stundent (Andreas lillebror). Så vi va där o kollade när han sprang ut och sen följde vi me hem o firade honom , riktigt trevligt :)

Igår va skolan på LIIIIISEBEEERG ! :D Så jääävla roligt , jag o Nickie sprang runt som barn på julafton och åkte ALLT ;) . Ibland fick vi sällskap av Fanny och c/o .
Dagen va sjukt bra !!


Vox - lekfarbror


Min älskling på Johans studentfest


Colorado


Jag , Nickie och Fanny i spegelhuset






Man blir såå snygg ;)


Så skulle vi åka Flumride , men den gick sönder :(
Så vi fick hoppa av ...


Dom lååångt där uppe fick me hoppa av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0