Paintball

Kom hem för en stund sen , trött och kall ... ska krypa ner i min mysiga säng o försvinna in i "Two and a half men".

Va me klassen o spelade paintball idag , fy jäävlen va roligt ! Jag va dock lite feg så blev verkan träffad eller träffade nån .
Men när va de :D .

Stod vid våran flagga o vaktade , plötsligt känner jag vinddraget i ryggen av kulor som susar förbi , vänder mig om är där står Elin o pepprar på mig . AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!! ,  Jag hade slut på kulor så springer, rädd som en liten hare, fram till Pernilla o bah: DÄR ÄR HON , DÄR ÄR HON !!!! . Pernilla vänder sig om i panik o pepprar som fan , han lyckades få in en Headshot (!!)  och räddade flaggan :D GOT YAH ELIN ! ;)


Pernilla fit for fight


Maggan lika så ... :)


Hemkommen , trött men glá ! Maskeringen sitter fortfarande
kvar ... lite .


Kommentarer
Postat av: peter

Ser ut som att det va lite "poser" på paintbollen =) nice nice

2010-06-13 @ 21:08:48
Postat av: Anders

Av bakgrunden att dömma så skulle jag tippa på att du gillar Twilight :D

2010-08-04 @ 15:39:34
URL: http://anderslagesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0