SOMMAR O SOL

Sitter på rummet med Lisa , ska slänga på en film .... fy faaan vilken underbar dag det har varit idag :)

Efter lunch stack jag , Pernilla o Hanna o badade med hundarna i Anneberg och herrejösses vad roligt dom tyckte de va . Vox dök från bryggan några ggr , o Prilla jagade fantasifiskar:)
Men min lilla plutt skadade foten me , så vi fick åka hem :( 

 När vi kom hem hade vi psykologi , jag fick VG som slutbetyg . TJOHO !

Sen låg jag , Nickie , Pernilla, Hanna, Lisa och Maggan utei solen och stekta . Hääärligt .

Nu på kvällsgryningen ha vi spelat brännboll o haft de jeekligt skoj :D

Baad















Steeeek (:







And som fun ;)


Nickie tar sitt ansvar som hundägare o tänker kasta ut
sin stackars lilla Easy genom fönstret. Som tur är Nickie
en snäll hundägare och låter Tove ta emot :)


Kan man annat än äälska tjejen ? xD

O så lite mer baal :)




Kommentarer
Postat av: Nickie

Ska döööda dig för den grisbilden :b

2010-06-03 @ 00:08:21
URL: http://nickiekick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0